Feladatok
2019. június 15. írta: BeKri

Feladatok

Szép estét!

A mai cikkben pár szó esik a vállalkozásokról, majd kiegészül a Virtuális Asszisztens feladataival.

Többféle vállalkozást különböztetünk meg, mindegyik valamiben különbözik a másiktól.
A minimum-maximum éves bevétel, a leírható adók, a befektetett tőke stb..

Vállalkozási formák:
- Adószámos magánszemély
- Egyéni vállalkozó
- Egyéni cég
- Betéti Társaság
- Korlátolt Felelősségű Társaság
- Nyilvánosan működő részvénytársaság
- Zártkörűen működő részvénytársaság
- Közkereseti Társaság

Minden vállalkozásnak, legyen az cég vagy egyéni, nagyon sok (olykor feleslegesnek tűnő) dokumentációval kell rendelkezni és naprakésznek lennie. 
A cégadatok változását 30 napon belül be KELL jelenteni a hatóságok felé.

Mivel ez a blog a virtuális asszisztensekről szól, lássuk miben is tudnak a vállalkozás adminisztrációjában segíteni.
- A meglévő iratok rendszeres, átlátható iktatása
- Számlák kiállítása, rendszerben rögzítése, iktatása
- Könyvelői adminisztráció előkészítése
- Szerződések megírása, előkészítése jogszabályoknak megfelelően
- Mivel egy jó VA folyamatosan figyeli a jogszabályi változásokat, ezért időben értesíteni tudja az Önt érintő változásokról, követelményekről. Természetesen senkinek nem könyvtár a buksija, tehát ne tessék morcosnak lenni ha egy pillanat alatt nem tud pontos választ adni az éppen Önt érintő változásról (ne feledjük, hogy általában több ügyféllel rendelkezik), de viszont tudja, hogy mit és hol keressen, tehát záros határidőn belül pontos választ ad. :)
- A már meglévő dokumentumokat javasolt felhőbe menteni, ehhez az évek alatt összegyűjtött halomnyi papírt fel kell szkennelni. (nem vagyok vészmadár, de ha bármi történik a felhőkig biztos nem ér el. :D )
- Kezeli az adatbázist, Excel táblázatokat, szűr, módosít, adatokat visz be
- PDF formátumot (ha 100 oldal is) begépeli Word-be, hisz a konvertálás nem mindig sikerül úgy, ahogy szeretnénk 
- Kezeli a közösségi oldalait
- Megtervezi a marketinget, szórólapokat, hirdetéseket
- Esettanulmányokat, felméréseket készít, így naprakész információt kaphat a piaci helyzetről
- Amennyiben Ön nem ér rá, telefonos ügyeletre is van lehetőség, így nem kell minden nem fogadott hívást visszahívnia, Ő felveszi az adatokat, információs gyűjt
- Rendezvényekhez helyszínt keres, lefoglal, szerződést ír és ha szükséges, támogatja Önt a fontos napon

Egy virtuális asszisztensre rábízható dolgokról órákig lehetne írni. 
Természetesen bizalmi alapon működik, a bizalomnak kölcsönösnek kell lennie. Nem kell attól félnie, hogy bármilyen kár érné Önt, vagy a vállalkozását. Jogilag le van védve, figyelni kell a szerződés megkötésénél. 
Nem gondolom, hogy minden esetben az a személy a megbízhatóbb aki ott ül Ön mellett az irodában. Egy VA számára is fontos a jó hírnév megtartása, az elvégzett munkáról szóló vélemény, hisz Ő ugyanannyit / vagy esetleg többet dolgozik, hogy a kéréseinek eleget tegyen, mint akinek "lejárt a munkaideje..".

BK-VA

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bk-va.blog.hu/api/trackback/id/tr6614896028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása